قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ نظارت بر بازارسیاه نوار تست قندخون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن درخواست از دولت برای ترمیم احکام حقوقی کارمندان چرا فروش طلای دست‌دوم ممنوع شد؟ | فرصت یک‌ماهه به فروشندگان طلای دست‌دوم برای تغییر رسته شغلی برای اصلاحات اقتصادی از کجا باید شروع کرد؟ دومین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ به بازار سهام می‌آید | چقدر نقدینگی لازم است؟ میوه و صیفی‌جات در بازار امروز مشهد چند؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) | آلو سیاه و زرد ۲۵ هزار تومان فناوری‌های دانش‌بنیان کشاورزی راهی به مزارع ندارند افزایش مشتریان سپرده‌های بلندمدت بانکی روند کاهشی قیمت برخی از کالاهای اساسی (۵ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟ ثبت معاملات در سامانه املاک و مستغلات الزامی شد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه (۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا ریزش بورس ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۲۳۰۶۸۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه (۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا ریزش بورس ادامه دارد؟
بازار سهام سومین روز معاملاتی هفته را هم خونین به پایان رساند. با این حال، اما نگاهی به معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه اهرمی‌ها که سیگنال ویژه‌ای به شاخص کل بورس می‌دهند، این امید را زنده نگاه داشته که بازار سهام در جریان معاملات روز‌های آینده، سر به راه شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، بازار سهام معاملات روز دوشنبه را نیز در کف کانال‌های تاریخی از لحاظ حجم و ارزش معاملات خرد به سر برد. شاخص کل بورس نیز با ریزش بیش از ۲۲ هزار واحدی، ضربه آخر را به سهامداران زد و ریزش بیش از پنج هزار واحدی شاخص هم‌وزن نیز آخرین روزنه امید را از بین برد.

با این حال، اما پس از اتمام ساعات معاملاتی سهام و تداوم معاملات صندوق‌ها، تحرکات قابل توجهی در جریان دادوستد این بخش از بازار مشاهده شد. ۸۰ درصد از صندوق‌های اهرمی مثبت شدند و اغلب صندوق‌های سرمایه‌گذاری در انواع دیگر آن، با ورود پول مواجه بودند.

پیش بینی بورس سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

از آنجا که رفتار صندوق‌های اهرمی به‌عنوان پارامتر مهمی برای جهت‌گیری شاخص کل بورس ارزیابی شده، این امید دوباره در دل سهامداران زنده شد که بازار سهام بتواند طی روز‌های آتی بخشی از مسیر نزولی رفته را بازگردد.

در همین حال، روز دوشنبه بازار سهام شاهد اعتراض تالار‌های منطقه‌ای بورس و کارگزاری‌ها نسبت به وضعیت بورس و تداوم محدودیت دامنه دو درصدی بود. این دامنه اکنون به چالش جدی برای سهامداران تبدیل شده و به بازار سیگنال خطر ارسال کرده است.

در صورتی که سازمان بورس با عادی شدن شرایط معاملات و بازگشت دامنه به ۶ درصد موافقت کند، شاید بتوان خوش‌بین بود که بازار خود را بازیابی کرده و طی روز‌های آینده بهبود یابد.

با این حال هنوز سایه اوراق ۳۰ درصدی بانک مرکزی و فشار این نهاد به بازار سرمایه بر سر بورس باقی است و آن‌طور که از اظهارات محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی برمی‌آید، این نهاد فعلا قصد عقب‌نشینی ندارد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->